Uleiuri de motor cu tehnologie CleanSynto® pentru autoturisme

SAE/Vascozitate

Specificatii

Fabricatie

RAVENOL FLJ SAE 5W-30

RAVENOL FLJ  SAE 5W-30

RAVENOL FLJ  SAE 5W-30 este un ulei de motor  integral sintetic, cu un continut de cenusa minim si vascozitate redusa, cu tehnologia CleanSynto® ce se potriveste masinilor pe motorina sau benzina, cu sau fara turboalimentare si injectoare de compustibil. Minimizeaza frictiunea, deteriorarea si consumul de combustibil. De asemenea, poseda caracteristici excelente pentru pornirea la rece si un interval extins al schimbului de ulei, conform specificatiilor fabricantului.

RAVENOL FLJ SAE 5W-30 se bazeaza pe aditivi cu un continut scazut de cenusa ce sunt creati pentru utilizarea in motoarele moderne pe motorina/benzina.Prezinta caracteristici excelente ale pornirii la rece, consum scazut de ulei si reducerea emisiilor poluante. Produsul extinde intervalul de functionare ale filtrelor de particule si ale TWC. HTHS>2.9mPa.s. A fost creat in ideea de a reduce consumul de combustibil conform motoarelor EURO IV si EURO V cu interval de schimb al uleiului normal sau extins (pana la 50000km sau 2 ani).

RAVENOL FLJ SAE 5W-30 ofera un indice de vascozitate ridicat datorita formulei sale cu uleiuri de baza speciale. Performanta excelenta a pornirii la rece asigura lubrifiere optima in faza de rulaj la rece.

Utilizari/Aplicatii

RAVENOL FLJ SAE 5W-30 este un ulei universal, ce reduce consumul de combustibil, pentru motoarele moderne pe benzina si motorina cu sau fara turboalimentare, pentru folosirea in automobile si utilitare cu interval extins de schimb al uleiului.

 

Specificatii /Aprobari:

ACEA C1

 

Testat si folosit in motoarele:

FORD WSS-M2C934-B, JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005, MAZDA, Mitsubishi.

 

Caracteristici tehnice: RAVENOL FLJ SAE 5W-30 ofera:

  • Economie de combustibil la operarile partiale sau totale
  • Low SAPS=cenusa sulfata redusa, fosfor si sulf
  • Protectie excelenta anti-uzura si un indice de vascozitate care asigura durata de functionare lunga a motorului chiar si in conditii de condus cu viteze foarte mari
  • Proprietati excelente ale pornirii la rece chiar si la temperaturi mai joase de -35°C
  • Pelicula de lubrifiere optima chiar si la temperaturi de operare foarte ridicate
  • Volatilitate scazuta, cu efecte in consumul redus de ulei
  • Fara depuneri in camerele de arderi, in zone pistoanelor si a valvelor
  • Compatibil cu materialele de etansare
  • Intervalul extins de schimb al uleiului protejeaza resursele natural
Parametru Unitate de masura Valoare Metoda de testare
Culoare/ Nr Maroniu
Densitate (la 20°C) kg/m3 844 EN ISO 12185
Vâscozitate (la 40°C) mm2/s 54.36 DIN 51 562
Vâscozitate (la 100°C) mm2/s 10.0 DIN 51 562
Indice de vâscozitate 175 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C mPa*s 3.1  CEC-L-036-90
Punct de curgere °C -36 DIN ISO 3016
CCS Vascozitate (la -30°C) mPa*s 3848 ASTM  D5293
Vascozitate la temperaturi scazute MRV (-35°C) mPa*s 12215 ASTM D4684
Noack Volatility % 9.8 ASTM D5800/b
Punct de inflamabilitate PM °C 236 DIN ISO 2592
TBN mg KOH/g 6.0 ASTM D2896
Sulfati in cenusa %wt. 0.58 DIN 51 575

Prin dezvoltarea produsului si a productiei anumite caracteristici pot suferi modificari.

 

 

Like pentru pagina de Facebook și vei fi la curent cu ultimele informații!